Szia!

Ha a szálat jól vezettem vissza, akkor a felállás a következő:
-van egy GA-EQ45M-S2, 775 foglalatú -nem kimondottan szerver- alaplapod,
melyben 2 db PCI slot van, az alaplapi kártya gyengélkedik, s W2008-at futtatsz
rajta
-szeretnél legalább 2 gigabites LAN kapcsolatot

Véleményem:
A dual s a quad portos szerver kártyák drágák, szerintem jobban jársz egy olyan
alaplappal, melyen 2 vagy több gigabites lan van integrálva, s a PCI s PCIE
slotjaid szabadon maradnak.

Ajánlanám az alábbi 4 gigabites lan porttal rendelkező, 775 tokozású alaplapot
az eredeti helyett:
http://www.asus.com/product.aspx?P_ID=QPhR6dGjcvkYnazE

Nem olcsó:-(
Megjegyzem a 2 gigabites hálókártyával rendelkezők se sokkal olcsóbbak.

Tipp: esetleg próbáld meg a garis cserét úgy intézni, hogy a 2 alaplap közötti
különbséget kelljen kifiztentek. (1-2 motiváló sör a boltosnak)

Kunstár László