Üdv!

2010/3/18 Molnár Péter <moln...@afg.sulinet.hu>

> Hello!
>
>  Korlatozott user eseten ha nincs tiltva az autorun,

> Most te huzol engem, vagy komolyan b--gatsz?

Jaj dehogy. Csak érvelünk. Azt meg szabad nem? Te kérdeztél én válaszoltam,
indokoltam.

XP-n alapbol nem tiltott az autorun.
> Miert lenne az az alapertelmezett szabaly, hogy nincs engedve?
> Azert, hogy a tiltas legyen az alapertelmezett szabaly, tenni KELL erte!
> Ha elolvasod a korabbi levelemet, eppen en mondtam, hogy az autorunt tessek
> tiltani gp-bol!
> Azt hiszem lassan elerem azt a kort, hogy ilyet irjak, ami te, s bar
> tosgyokeres techinfos vagyok, tobb mint 100 gepes halozatot uzemeltetek, de
> jelenleg nem mernek ilyet leirni addig, mig nem ismerem azt, akinek irom:

Ne vedd magadra, ha valaki leírja amit tapasztalt, amivel szívott.

>  Most lezartam, mindenki ugy csinalja ahogy akarja.
>>
> Meg valami:
> Sosem kuzdottem conficker virussal az iskolankban, pedig van pendrive
> boven.

(Csak halkan jegyzem meg a HM-ben 1400 gép csücsült le ez miatt.)

Egyszer volt gondom virussal, amikor is bizalmat ontottem a tanarainkba, s 1
> hetig rendszergazdai jogot kaptak.
> Azota sem.

Boldog ember ! :)

ui: Nem az a cél, hogy egymás hibáiból, tapasztalataiból tanulva,
megpróbáljuk a legjobban üzemeltetni a ránk bízott IT-t?