Figyu, "Vászka haggyá má lógva"!
:-D
Légyszi' ne forgasd a szavaimat, hanem olvasd.
Nem vagyok exhibicionista, nem tolom magam előtérbe, ha megszólítanak, válaszolok. De a továbbiakban, ha érintett is leszek, nem fogom a lev.listát több ilyen s...@r felesleges levéllel gyarapítani. Ha valaki többre kíváncsi, akkor jelentkezzen és egy pár üveg tarpai szilva mellett filozofálgathatunk az élet értelméről.

Ha kiírom a hétköznapi nevem nem mond sem neked, sem másnak semmit.
A tiéd sem nekem.
Valószínűleg egyikőtökkel sem találkoztam még személyesen, és ez valszeg így is marad. Gondolsz amit akarsz, a hasznos levelek között pedig akkor sincs kedvem kihalászni a szemetet. De ezért nagyon kedves leszek, és most egy hétig minden kapott reklám levelemet továbbítok Neked.
;-)

Összeszámoltam a Thunderbird-ben.
11 e-mail címet használok nap mint nap.
Ezek jó része a régi nick nevemen fut.
5 lev.listán, még jó pár prog fórumon vagyok fenn, amelyek mindegyike nick néven fut. Ezért a lev.listáért nem készítettem még egy újabbat. Lusta programozó lennék.
Sehol nem kötözködöm, de ha pofozgatnak nem szoktam szeretni.

Nem vagyok sem maszopos, sem szadeszes ejtőernyős. Itt amúgy is minek.
;-)
Mint írtam a nevem amúgy sem erre utal.
(És így máris többet tudsz rólam, mintha csak a nevemet tudnád.)

De vedd a fáradtságot és számold össze, hogy hányan futnak még rajtam kívül nick néven.
Administrator
Pirity
PJ-Süci
Celka
rgazda
gazda
Kunci
stb.

Aki pedig nem, azok nevére szerinted hányan emlékeznek még egy pár év múlva?
Én még néha azok nevét is elfelejtem, akire emlékeznem kellene.

De, ha így jobb, akkor szőke nősen válaszolok, hogy miért ezt a címet választottam.
"Mert csak!"

Akinek nem tetszik a nick nevem, keressen egy másik piros labdát és azzal játsszon...
:-D

--
pt

Pinter Tamas írta:
Udv!
> Azért írok erről a címről, mert a "nevesebbet" nem akartam, hogy
> spam-elődjön.
> Ugyanis, ahány címmel lev.listán vagyok, mindegyik beférgesedett pár
> héten belül.
> Most a nevem után engem megítélve, én is fogjam a "rendszer gazdájára",
> mert a cikkek szerint nagy arányban ők adják ki a címeket jó pénzért?

Megint a félre duma. A címed egy dolog, senkit se érdekel, nekem is az a cimem, ami, de a NEVED vállalása már egy másik. Az meg, h a nevedet nem írod ki rendesen mert "beférgesedik" a fiókod elég vicces...

Szóval: az egy dolog, h nem a Kis István (kispi...@micimacko.hu <mailto:kispi...@micimacko.hu>) használod, mert csak, senkit nem érdekel, de a neved...az hogy Micimackó (micima...@micimacko.hu <mailto:micima...@micimacko.hu>) na ez az ami kicsit furán néz ki, mert azért nézzünk már körül, 90-95%-ban mindenki vállalja, hogy kicsoda. Pedig bizony nekem is küldtek már kedves fekérést, h hova huzzak már el. :)

  *Üdv: Pintér Tamás*

  Web: http://pintert-public.spaces.live.com/
<http://pintertamas-tudastar.spaces.live.com/>
  E-mail/MSN-WLM: pinter.tamas.public[kukac]hotmail[pont]com