valóban ez volt, de nem kell hozzá tenni semmit csak előrevinni és már
próbálkozhat is a gyermek.

Ha már itt tartunk volna még egy kérdésem. A szűrt szavakkal sajnos
kiszűrök olyan oldalakat is amik nem szenny tartalmúak. Meg lehet adni
kivételt, hogy azokat betöltse?
Konkrétan az egyik tanár meg akarta nézni a www.jaszarokszallas.hu
oldalt és döbbenten látta hogy tiltott oldalra ment (van egy általam
készített oldal ami bejön ha valaki "olyat" töltene be). A
jaszarokszallas-ba a 3-6 karakterig illeszkedés van egy listában
szereplő szóra ezért nem tölti be. A tiszaroff.hu-ban szintén van
ilyen. Lehet ezzel kezdeni valamit, kivételként megadni?

Köszi az eddigi segítséget az már működik.

--
Robert