1./Nézd meg a logot az eseménynaplóban
2./Eventid.net
3./az eseményazonosítóra keress rá
4./Vírus, kémprogram s biztonsági rések keresése
5./nem futó szolgáltatások elindítása
6./szerver memóriáinak tesztelése másik gépben
7./Szervízpacokok, biztonsági frissítések ellenőrzése
8./Eseménynaplóban a szerver legutolsó indulásától az összes esemény átnézése a
hiba jelentkezéséig, különös tekintettel a hiba típusánál jelzett Hiba ill.
Figyelmeztetésekre.

Eseményazonosító hiányában hirtelen több ötletem nincs.
Kunstár László