From: techinfo-boun...@lista.sulinet.hu
[mailto:techinfo-boun...@lista.sulinet.hu] On Behalf Of sm
Sent: Tuesday, March 30, 2010 8:04 AM
To: 'Techinfo'
Subject: RE: iTALC + UltraVNC egyszerre?

Közben rendületlenül kutakodok, eddig egyetlen megoldást találtam, ami újabb
kérdéseket vet fel. :)

http://sourceforge.net/mailarchive/message.php?msg_id=92FEFEC089C06B4298EDB8
074b3c3a9b3e3...@s096adm10.csdgs.qc.ca

"To solve this, here's what I did.

1 - I've changed the mutex name (<name>) to iTALC<name>. This prevents 2

instances of iTALC to run at the same time and 2 instances of non-iTALC

VNC server to run at the same time, but allows iTALC and another VNC

software to run at the same time.

2 - I've changed the default ports (5800 and 5900) to something else to

avoid conflicting port numbers.

I've recompiled iTALC and installed it. I'm not a power user, but it

looks like it's working fine. I can have both UltraVNC and iTALC access

the same machine."

Na itt vagyok megint teljesen elveszve :)

Ha jól értem meg kellene változtatni egy paramétert(?) valamelyik
forrásfájlban

(
http://mesh.dl.sourceforge.net/project/italc/italc/1.0.9/italc-1.0.9.tar.bz2
)

Sajna egyáltalán nem értek ilyesmihez, ha van valaki a listán, aki ért hozzá
egy kicsit és vetne egy pillantást a problémára, nagyon megköszönném.