Szia!

Még nem csináltam szervert, de ha nem akarod hogy bezavarjon, akkor
valahogyan el kell különíteni a két hálózatot.

Közben megtaláltam a választ az eredeti kérdésre, hátha más is belefut:

A legújabb, 3-as verziószámmal kezdődő VMware playerek nem installálják a
korábbiaknál megszokott vmnetcfg.exe-t. Viszont az installerben benne van.
Ki kell tömöríteni, pl: VMware-player-3.0.1-227600.exe /e .\extract
Aztán az itt megtalálható network.cab-ot is ki kell csomagolni, abban van a
vmnetcfg.exe amit b ekell másolni a telepített mappába.

(...)

NG