Akkor számoljunk egy kicsit.
Legyen 10.000 Ft, s 50 tanár a kerek számok  miatt.
10.000/50 =200 Ft /hó/tanár =2 kávé ára.
Mennyi is a tanárok órabére?
Mennyivel lesznek meg hamarabb a munkájukkal gyorsabb net elérés esetén? Ezt
forintosítva az mennyi pénz?

Az emberi munka a legdrágább mindig.
Azt szoktam mondani, hogy mindig annak kell adni a legjobb eszközöket, legjobb
számítógépet aki a pénzt termeli.

Talán ilyen megközelítésben próbáld az igazgatódat megkeresni, az iskolátokra
aktualizált számítással.

Ha kevés a sávszélesség, akkor használj QOS-t (ha még nem alkalmazod)
Ha nem a linux szervereddel oldod meg, akkor vannak olcsóbb SOHO routerek
amelyek tudnak prioritást növelni/csökkenteni akár IP címre, akár
szolgáltatásra.

Kunstár László