Hello!
De a telepítő DVD-ről nekem nem indul a gép.
Nálam csupán 3 file-t tartalmaz, az exe-vel indul
a telepítés.
Basszus, eddig meg se neztem a felirt DVD tartalmat.
A VISTA-nal a telepito
Visszavonom a dicseretet, amit az egyszeru igenylesrol irtam.
1. Regisztral az ember
2. Rendel
3. Letolti a letoltendo alkalmazast
4. A letoltott alkalmazas ellenorzi, majd kicsomagolja magat
5. Felajanlja, hogy DVD-re irja a kicsomagolt allomanyokat.
6. A DVD-re kiirt 3 allomanybol az exe-t elinditva, ismet kicsomagolasba kezd, s az ideiglenes allomanyokbol ugy tunik ez lesz az igazi bootolhato DVD tartalma.
Minek ennyi lepes?
A masik dolog, hogy a 6. lepest sem sikerul vegig csinalnom.
A 64 bites verziot probalnam. DVD-rol inditva az exe-t, 99%-nal ezt irja:
Nem lehet uj fajlokat letehozni vagy menteni abba a mappaban, amelybe az alkalmazas le van toltve. Ellenorizze, a mappa tulajdonsagaiban, hogy rendelkezik a mappaba valo fajlirashoz szukseges biztonsagi jogosultsaggal, illetve, hogy a mappa nem irasvedett.
XP SP3-mal probalkozom, full rendszergazdai joggal.
A TEMP mappaba csomagol ki alapertelmezetten, ahova aztan van irasi jogom.
Probaltam a DVD-rol winchire masolni a 3 allomanyt, s onnan inditani, de ugyanaz a hibauzenet.
Mit csinalok rosszul?
Mivel csak az exe elinditasara van lehetosegem, s semmit nem kerdez a telepito eleg erdekes, hogy hol hibazhatok?
Probaltam az exe-t parameteresen idnitani, de semmit nem ir ki.
Segitseg!
Udv:
Molnar Peter
http://www.petersoft.hu, Tel:36209149514