Ha mar ubuntu:
En a magyarubi.hu oldalt ajanlom - sok szoftvert majdnem erettsegi
kesz allapotban tettek ra a DVD-re
Persze az Openofficeban a JAVA-t engedelyezni kell es a  (ha jol
emlekszem) es nalunk webszerkesztonek a Seamonkey -t meg fel kellett
tenni pluszban, mert az alapbol nem volt benne. De kb ennyi azzaz fele
annyi a macera vele mint a sima gyari ubuntu.hu -val. De kinek a pap
kinek a papne. Ja es lehet lobbizni a magyarubi keszitonel hogy
erettsegi celjaval miket tegyen bele. A mult evben nekem tobbmindent
beletett a keresemre.