/usr/sbin/createusers fajlban szerkeszd at a 270 sor korul a kovetkezo
reszt erre:

# See if we are to create Samba users.
 if [ $create_samba_users ]
 then
    if (echo $pwd; echo $pwd) | /usr/sbin/smbldap-passwd "$user" > /dev/null

bar az en ldap-al hasznalom, ha te sima smbpasswd backendet
szeretnel akkor neked kb. ez a nyero a fenti resz helyett:

if (echo $pwd; echo $pwd) | /usr/bin/smbpasswd -a -s $user > /dev/null

udv, David

--
Best regards,
 Holló                            mailto:hollo.da...@verebelyszki.hu