Sziasztok! Tegnap 2 gépen próbáltam belépni egy sima userrel Samba tartományba
XP kliensról. Hosszú percekig csak próbált bejelentkezni de nem történt semmi.
Így hát a gépeket kikapcsoltam. Na azóta nem tudok ezekről a gépekről a
tartományba belépni. A gépeket újratelepítettem de amikor hozzá akarom adni a
tartományhoz akkor az alábbi hibát írja ki az XP: Váratlan hiba történt, amikor
a DNS-től a(z) DIAKCENTRUM tartomány egy tartományvezérlőjének keresésére
használt szolgáltatáshely (SRV) rekordját kérdezték le.A hiba: "Nincs rekord a
megadott DNS-lekérdezéshez."
(hibakód: 0x0000251D DNS_INFO_NO_RECORDS)A lekérdezés a(z)
_ldap._tcp.dc._msdcs.DIAKCENTRUM SRV-rekordjára irányult smbd és nmbd restart
volt.Sőt az egyik gépet töröltem a felhasználók közül. Mi lehet a gond? Előre
is köszönöm a segítséget! Üdv!Zoli