Üdv!

Én is üzemeltetetk jópár Joomla alapú honlapot (bérelt tárhelyen). Az 1.0 -s verziókkal anno volt már feltörési gondom az 1.5 -tel már kevésbé. Szerintem ha elég jól be van lőve a szerveren a biztonság akkor nincs vele több gond mint bármilyen más honlappal. Persze érdemes mindig figyelni és telepíteni a biztonsági és egyéb frissítéseket. De ez a Windóznál is így van...

Említette valaki a saját CMS-t. Én szívesen használom, ha
- ingyen adod
- tudsz hozzá adni (ingyen) jópár kiegészító modult, komponenst
- A sablonja (kinézete) könnyen módosítható, cserélhető

Kunci