Sziasztok!

Kezem ügyébe került egy gép: asus P5LD2-VM/s alaplap, rajta integrált intel
videókari. Tiszta telepítés (xp sp3) driverek fent vannak hibátlanul.
Belekerült a gépbe egy Gef 8600GT kártya, felraktam a legújabb drivert hiba
nélkül. Biosban találtam egy opciót, melynél ki lehet választani, hogy PCI
express vagy integrált karival induljon. Persze kiválasztom a gef kártyát
(PCI) indul a gép, és küldi a jelet. azonban ha kikapcsolom, a következő
bekapcsolásnál az integrált kártya küldi a jelet, bios beállítás megmaradt,
jó az alaplapi aksi. Eszközkezelőben tiltottam az integráltat, restart -
hatás ugyanaz.

Hogyan érhetném el, hogy minden bekapcsolásnál a GEF kari adja a jelet? Mire
figyeljek még. Tuti elsiklottam valami felett.

Válaszokat előre is köszi.

Kurucz Zoltán
constantinum.hu