En gepeszmernok es alt. isk. tanar vagyok, - de ezzel 12 eve
kozepiskolai rendszergazda (korabban mellette technika tanar is) A
rendszert magam epitettem (kabelezes, szerverek...) A mult evben
eredmenyesen migraltuk az oktatasi kornyezetet XP-rol Linux-ra ... kb.
60 db. gep (irodakban, laptopok a tanaroknak es tantermi PC-k...) tobb
halozati szegmens...