Hello!

Eddig azt mondtam, hogy a fenti palyazat egy hihetetlenul dilettans modon
lebonyolitott palyazat.

Most mar azt mondom, hogy ilyen nincs.

Kaptam egy levelet azu OKMT-tol hianypotlas segito dokumentumokkal, emg egy
meghivoval, hogy menjek el segitenek.

A hianypotlasrol meg nem kaptam semmit sem!

De ami a dokumentumban szerepel az bizony felhaborito!

Csak 2 dolgot emelnek ki, idezem:

o     IKT eszközökkel oktatott hátrányos helyzetű tanulók aránya az összes
hátrányos helyzetű tanulók számához képest.

.     A kiinduló érték 0% a célérték minimum 30% vagy több.

.     Ha nincs SNI diákja, akkor a bázis és célérték is 0%.

Ez utobbira hivnam fel a figyelmet, hiszen a hatranyos helyzetu tanuloknak
mi kozuk az SNI-hez? S raadasul az eredeti palyazatban sem szerepelt ilyen
kriterium. Raadasul az SNI fogalma ebben apalyazatban egeszenmas, mint a a
valodi SNI.

De a legszebb, s ez nekem erosen betesz:

A projekt megvalósításának ideje: A megvalósításra max. 8 hónap áll
rendelkezésre, a befejezés nem lehet később, mint 2010. november 30, a
kezdésnek a benyújtást (2010.02.15.) követő dátumnak kell lennie.

Hianypotlas amiatt, mert a befejezest a kiirasban szereplo datum szerint
adtuk meg, vagyis 2010.december 31.

Ezt mar szerintem most sem tudnank tartani, de meg egy honappal elore is
hozzak???

FELHABORITO!

Vajon mii a celja ennek a palyazatnak?

Udv: