Készítgetem az informatika érettségire a szervert. Mivel azt mondták nekem,
hogy úgy kövessem a leírást
(http://www.oh.gov.hu/letolt/okev/doc/ketszintu_erettsegi_2010maj/info_rendszergazdafuzet_2010maj.pdf)
 mint a Szentírást, én azt teszem. Most a 12. oldalon tartok:

"Csoportházirendet (a nevével ellentétben) nem csoportokra, hanem tartományokra
és szervezeti egységekre (OU) alkalmazhatunk. Indítsuk el a Active Directory
Users and Computers (ADUC) modult. Válasszuk ki az erettsegi OU-nkat,
kattintsunk rajta jobb gombbal és válasszuk a Propertiest. Itt kattintsunk a
Group policy fülre, és a New-val készítsünk egy új házirendobjektumot. Adjuk
meg a nevét (pl. erettsegi_gp). Kattintsunk az Edit gombra a szerkesztéshez."
stb.

A problémám az, hogy nekem nincs Group Policy fül. Van egy General, egy Managed
By és egy COM+. Valamit még esetleg be kell állítani, ami nincs a PDF-ben?
Win2008 server op. rendszer, a gép egy sima dcpromo-val lett előléptetve
tartományvezérlőnek, minden más (eddig) a leírás alapján lett beállítva.