Akármit csinálok akkor is a java 1.5.18 kell neki / akarja telepíteni.

Én is eljutottam (végre?) odáig, hogy megnyertem a telepítést. A leírásban eleve kis ellentmondást látok. Win2000-re kell telepítenem, és akárhogy frissítem és próbálom, nem találok még 7-es explorert sem rá, nemhogy 8-ast. Ennek ellenére azt írja az útmutató, hogy 7-es vagy annál magasabb kell neki. ezen a részén túlléptem, csak érdekességképp említettem meg. Ellenben ami miatt írok, az annyi, hogy a Win2000-en IE6-tal valóban mindenáron telepíteni akarja az 1.5.18-as java-t, függetlenül attól, hogy fent van a a legújabb. Ugyanez egy XP+IE8 kombóval rendelkező gépen nem igaz, ott használja az újat. A köztes (7-es IE) böngészőről nem tudok nyilatkozni, de valószínűleg ez az oka, hogy egyeseknél megy új javaval, másoknál pedig a régit követeli.

Üdv,
--
Hambuch Gábor
hamb...@w5.hu