Sziasztok!

Ketten voltatok eddig:-D

Ezek szerint nem csak én voltam azon a FOK-os képzésen annak idején.
Véleményem szerint is jó lenne egy ilyen képzést csinálni, akár arra is gondolva, hogy a közhálónak melyik része hogy használható ki (központi levelezés, web kontra saját mail, web rendszer, egyéb beállítási lehetőségek) A vegyes hálózatokról se feledkezzünk meg, tehát érdemes lenne foglalkozni pl. más rendszerekkel való kapcsolatokkal is, illetve a virtualizáció sem elhanyagolható. Egyébként párszor már gondoltam rá, hogy a sulinet rendszergazda oldalán a netware szekciót is kellene kicsit fejlesztgetni, aktualizálni (http://www.sulinet.hu/tart/fkat/Kaab). Sok-sok évvel ezelőtt volt még a SuliNetWare lista és oldal is (http://www.snw.info.hu) Én jómagam egyébként szinte a Sulinet indulása óta vagyok/voltam oktatási környezetben, szinte tiszta Novell szerver és MS desktop környezetben, így ha valami ilyen jellegű kezdeményezés indulna rám mindenképpen számíthattok.

Üdv:

Szabó Zoltán