Tinusz Tamás írta:
úgy látom tetszik, nem tetszik a külső adathordozó lesz a megoldás.
Sajna zsebbenyúlós.
Állítóleg laptop mellett amúgy is érdemes a folyamatos mentés.

Van tippetek, hogy milyen tipust érdemes venni?
500 vagy 1T méretben gondolkodom, nem gyűjtök filmeket vagy ilyesmit.

Én pár hónapja vettem 500 GB-os Freecom 3,5-es külso" hdd-t, olyat, aminek az usb mellett van ethernet portja is, természtesen külso" tápkábele is.
Elégedett vagyok vele.
Azután vettem egy másikat is, ...
Azután...
:)

Ethernet azért jó, mert rádughatod egy switchre is, több gép eléri, mikor nincs más fájlszerver vagy megosztás. Admin felület http-n. Így akár internetro"l is eléred, már ha kell ilyen opció. Ami ennél a típusnál gond, hogy ha ntfs-re formázom, akkor csak usb-ro"l mu"ködik, ethernetro"l csak fat-tal, ezt nem kell ugye részleteznem, biztonsági probléma, fo"leg, hogy mintha valami lecsupaszított winnt4-et látnék rajta.

Lényeg, hogy van ethernet nélküli változatban is, és asszem 2 T-ig kapacitásban. Honlapjukon van még néhány érdekes kütyü.

Keresztkábelbe etto"l függetlenül ruházz be, az másra jó, olcsóbb, és mielo"tt ekkora kapacitású biztonságosan hordozható eszközök lettek volna, nekem volt egy 40 méteres darab is raktáron. :) Bármelyik boltban csinálnak neked egyet, ha közel vagy én is megcsinálom.

sl