Ez már jobban tetszik...
> 4.xp indít, létrehoz egy csak rendszergazda által írható/olvasható
> könyvtár(mondjuk SCRIPT néven), bele a newsid, meg egy-két script.
> 5.xp-n beállít, hogy kövi indításkor scriptek fussanak le
> 6.win7 indít, létrehoz egy csak rendszergazda által írható/olvasható
> könyvtár(mondjuk SCRIPT néven), bele a newsid, meg egy-két script.
> A scriptekben ilyen apróságok vannak, hogy futtassa le a newsid-et,
> így új sid-je lesz a gépeknek, meg hogy léptesse be domainbe(persze
> előtte törölni kellett őket onnan) - a gépneveket egy .txt fájlból
> [...]

A leírás elérhető valahol?

Van valakinek tapasztalata klónozott tisztaszoftveres Win7-ről?
Mit szól a KMS szerver, ha másik vas van a win7 alatt, mint az aktiváláskor?
Aktiválás előtt kellene az Imaget készíteni?
Mi van, ha az Imageben nincs aktiválva a Win7, és klónozáskor már
lejár az a néhány nap, ami alatt aktiválás nélkül is működik?
Mi van, ha olyan régi az image, hogy azonnal újraaktiválás kell neki?
(egy év eleji konfigurációt érettségi előtt tennénk fel és már lejárt
a türelmi idő is...)

Köszönettel:
SzTZs