> Régen foglalkoztam már ezzel, de azt hiszem, hogy volt egy olyan kitétel a
> régebbi
> gépeknél. hogy a számítógép bekapcsolása előtt kellett a TV-t
> csatlakoztatni az S-Video
> csatira.
> Próbáltad így?!

Sajnos ez is megvolt, és nem nyert a dolog :(

> Az is lehetséges, hogy az svideo/rca átalakítást nem szereti a laptop.

Erre már én is gondoltam, eléggé félve.

> Nem mindegy, hogy milyen átalakító, elég sokféle létezik.
> http://pinouts.ru/Video/dell_vidout_pinout.shtml
> Ez a lábkiosztás szerinti az bizonyos svideo/rca kábel?
> A legbiztosabb, ha a delltől származik.

Ezt a lábkiosztást én is megtaláltam, csak az a gond, hogy a Samsung TV-men
nincs ilyen csati. Ha S-video, akkor a 4 tűs van azon. Vagy RCA, vagy scart.
Szerintem ha 4 tűs átalakítót teszek a tv-re (ami most nincs itthon), az sem
nyerő, mert RCA-n megy át. Esetleg egy 7-4-es kábel kellene, ami szintén
nincs most elérhetőségben.

Keresgélek majd az eBayen, hátha sikerül szereznem valami olcsó kábelt
hozzá, mert bizonytalanra nem sok kedvem van beruházni. A Dell-nek is írtam,
de félek, hogy alaplap cserét akarnak, pedig szerintem ez vagy szoftveres
gond lesz, vagy kábeles. Feleslegesen nem szeretném szétszedetni.

Zsolt