Udv!

> Akkor az egy gagyi szerviz. Én akárhányszor olyan szervizbe adtam a

 gépet ahol a winyó nem volt kivehető garanciális okokból, mindig

 rosszabb állapotba kaptam vissza a gépet mint ahogy bement.

 De ha a garancia nem működik, ha kiveszed a disk-et, akkor nekik kutya

 kötelességük átvételkor a kezedbe adni a disk-et és visszaadáskor

 visszaszerelni.

> Nem kötelezhetnek arra, hogy a
garanciába visszavitt gépet az adataiddal
> együtt add át.

Gagyi, nem gagyi, kijelolt markaszerviz... Azt meg, h mely ceg az eppen
kijelolt a gyaro alltal, azt nem mi dontjuk el.

  Üdv: Pintér Tamás

  Web: http://pintert-public.spaces.live.com/
  E-mail/MSN-WLM: pinter.tamas.public[kukac]hotmail[pont]com