Én csak azt nem értem, mi a fenének nem csinálnak olyan bizonyítványt, ami
belül üres.
Mármint, hogy nincs cellákra osztva.

Ha már nyomtatom, teljesen mindegy, hogy egy szót nyomtatok vagy hármat, és
akkor nem csúszkálna el, illetve nem látszana, ha 2 mm-rel lentebb van egy sor.

Ki csináltatja a biziket? Az OH?
Írjunk nekik opetíciót! :-DDD

Bagó István, rendszergazda
Pálffy Miklós Kereskededelmi Szakképző Iskola
Győr