Üdv!

Iskolánknak már több, mint egy hónapja megvan a fenti eszköze, azonban eddig
nem jutottam oda, hogy egyáltalán kibontsam a dobozból.

No, ma délután megtettem.

Kicsomagolás, szalag be, nézzük a státuszoldal nyomtatását. Több lap együttes
behelyezése mellett nyomtatott a lapra. (Csak egy lapra nem ért el a tű, ami
nem feltétlen baj, mert úgyis jóval vastagabban használjuk majd.)

Próbáltam géphez kötni. Nyilván siettem, gondoltam nyomtató-nyomtató, csak
másképpen nyomtat. Nem látszik kommunikálni sem usb-n, sem párhuzamos porton.

Van valami különlegesen dokumentált menete az üzembe helyezésnek? Még csak a
papír alapú könyvecskét olvastam, de ott nem tűnt fel semmi. Ha legalább
"megszólalna"...

Találkozott már valaki hasonló problémával?

Üdv: Fodor Zsolt