Sziasztok!

Auchanos kb. 2 éves pc megpusztult. Kb. 1-2 hónapja kezdődött. Eleinte
csak kissé késve bootolt be  bekapcsolás után, később percek múlva, aztán már
10-20 perc múlva,
végül pár napja sehogy. Táp feszek látszólag rendben.  Kizárásos alapon
belepróbáltam másik hasonló gép tápját, majd
oda-vissza alapon Videokártyát (is), memóriakártyákat, processzort.
Maradt az alaplap. Melengetve hajszárítóval egyszer beindult, de mivel
nem volt a processzoron hűtés, gyorsan kikapcsoltam. Mégegyszer aztán
már nem sikerült.

Az alaplapon szemmel látható bibi nincs, sérülés, beázásnyom,
oxidáció, púpos elkokat nem látok. Korához képest, tiszta, nem poros
belül. Lehet, hogy még garanciális, de beleköthetnek, ha esetleg észreveszik,
hogy meg lett bontva, ráadásul nem szívesen adja ki a kezéből a
tulajné.

Érdeklődöm, van-e tapasztalata Valakinek a fenti típusu alaplappal?
Esetleg javítható típus hiba?
Lehet-e ezeket az alkatrészeket (itt csak az alaplapot) az eredetileg az Auchan
által kijelölt szervizeket
kihagyva pl. más pc javításra is szakosodott szerviz bevonásával,
igazolásával, stb. gar.-ban cserélni?  Egyéb ötlet? Eladó van valakinek?

Feri