From: techinfo-boun...@lista.sulinet.hu
[mailto:techinfo-boun...@lista.sulinet.hu] On Behalf Of Zsolt Nagy
Sent: Tuesday, July 06, 2010 8:43 AM
To: Techinfo
Subject: Levelezés probléma

Sziasztok!

Adott egy win2k8 server exchange 2k10-zel

Létrehozok egy usert az AD-ben -> e-mail, jelszó

Egy kilensen (XP) outlook expressben, pedig beállítom, h. tudjon levelezni,
de: ez fogad:

Nem létezik egyetlen megjeleníthető mappa sem ehhez a fiókhoz. Szertné
megtekinteni a rendelkezésre álló mappák listáját?

Majd

A kiszolgáló megtagadta a bejelentkezést:

azt állítja, h. helytelen a felasználó és a jelszó, pedig többszörösen is
újra meg úrja beírtam, sőtt még változtattam is, stb

létező fióknál szintén ugyan ez a helyzet csak ott még ad egy hibakódot is:

A(z) "Piszkozatok" mappából nem lett lekérdezve az olvasatlan üzenetek
száma. A művelet megszakítva a felhasználó által. Fiók: 'alma', Kiszolgáló:
'server', Protokoll: IMAP, Kiszolgáló válasza: 'LOGIN failed.', Port: 143,
Biztonságos (SSL): Nem, Hibaszám: 0x800C006F

erre tud valaki megoldást????

Köszi előre is!

Üdv:

Zsolti