From: techinfo-boun...@lista.sulinet.hu
[mailto:techinfo-boun...@lista.sulinet.hu] On Behalf Of Alaksza Balázs
Sent: Sunday, July 18, 2010 10:19 PM
To: techinfo@lista.sulinet.hu
Subject: Re: Levelezés help

Miért ne azon küldjön ha már lehet? Mi van ha a kliens egy laptop amit
hurcolászik magával félmillió helyre mindenféle kapcsolatokra, akkor cs*szheti
az otthoni szolgáltatóját....
Megfelelő beállítással semmi gond nincs az exchange-el!(Valaki írta egy másik
levélben a 25-ös port tiltását, teljesen igaza van, én kifelejtettem de erre is
érdemes odafigyelni!)

Alaksza Balázs