2010/7/29 Zsolt Nagy <nagyzsol...@gmail.com>:
> Válasz: Takács Zoltánnak
> igen arra is gondoltam, h. pl a gyerekek a 20 perces nagyszünetben töltenék
> ki iskolai gépekről!
> ebben az esetben 20 gyerkőc egyszerre tölthetné ki, a következő szünetben
> megint 20 gyerkőc stb.
> és így egy hét alatt az egész oskola kitölthetné!

Ez ellentmond a többlapos tervnek.
Ami szerinted 20 perc, arra elmegy egy egész tanóra, és csak azért ér
véget kicsöngetésre, mert a gyerek inkább válasz nélkül befejezi,
minthogy a szünete rámenjen.
A gyerek bejön, bejelentkezik, elmondod, hogy névnélküli, önkéntes...
és elkezdi olvasni... és nem érti vagy nem tud dönteni a 2 és 3
között...

XAMP|WAMP-ra nem tudok ajánlani. Windowsra lehetne jó a SharePoint...

SzTZs