Üdv!

Tegyük tisztába:

A host.conf csak a sorrendet modja meg. Amire Te gondolsz az a hosts
állomány ami tényleg névhozzárendelést végez.

De látom megszűnt a problémád így mindenki boldog.

Más:

Én is fogot használok, immáron 3 éve töretlenül. No nem azért mert nem
tudtunk volna fű alatt ghost-ot szerezni, de azért mégis jobb a
jogtisztaság.
Ami igazán meg"fog"ott benne, az automatikus állomásnévmódosítás, a
többszörös image, a PXE boot képesség, a web management. Előtte saját
fejlesztés volt udpcast-al de hát győzőtt az innováció így ment a kukába...
Teljesen integráltuk a hálózatba, bár a mi hálózatunk elég változatos a maga
3 db netelérésével. Az összes gépünk PXE boot képes, ami nem volt az azt
azzá tettem BIOS módosítással (hála a PXE projektnek.). Így gyakorlatilag
bármelyik gépet bármikor újra tudom húzni anélkül, hogy le kéne másznom a
termekbe. Ha be van kapcsolva ha nincs. Igaz mivel a hét számítógépes
tantermünk különálló VLAN-ban van így a multicast routingot be kellet
állítanom a cisco-ban (persze nem a sulinetes-ben). A fog gépet
virtualizálva (XEN) használom, mert fontos hogy ne fogyasszunk sok áramot. A
fog kap net elérést mert ugy az op. rendszert is frissíteni illik, ill a
fogot is. Valószínű Nálad is inkább a netre néz ki, hogy megmondja
up-to-date vagy e.

Ha bármi kérdésed lenne állok szolgálatodra a magam tapasztalatával.

Üdv:

Markó Ferenc