--- Original Message ---
From: techinfo-boun...@lista.sulinet.hu
[mailto:techinfo-boun...@lista.sulinet.hu] On Behalf Of Terjék Balázs
Sent: Saturday, August 07, 2010 12:28 PM
To: techinfo@lista.sulinet.hu
Subject: RE: Info normativa

> A rendeletből kiolvasott határidők azt mondják
> (júl. 23. + 15 munkanap + 8 nap), hogy a miniszter
> aug. 23-ig dönt a pályázatok elbírálásáról, majd
> arról 8 napon belül értesíti a fenntartókat. Tehát
> még van idejük. :)

Koszonom Balazs,
azert feszegettem, mert az odaitelestol, illetve a folyositastol fugg, hogy
atszervezunk-e harom 20 gepes termunket. De ezek szerint ebben a nyari
szunetben mar nem.
Az a gondom, hogy jelenleg XP+O2k3 a konfig, valameddig, amíg a HW el nem
eri a W7 szintet (normativabol fedeznenk a bovitest), aztan valtanank
W7+O2k7-re. De, hat menetkozben??? A mi diakjaink nem info tagozatosok...
Par nap miatt, marad jovo nyarra az egesz! Mikorra is kellett adatokat
beadni? Június 4-re?
Elmegy neha az ember kedve, igazan...
Udv, AZ