Szia!

Még egy kimaradt! A kliensen az átjárónak a virtuális szerver ipcímét
(10.0.0.1) add meg. Így már biztosan mennie kéne!

Üdv:Jacem

From: techinfo-boun...@lista.sulinet.hu
[mailto:techinfo-boun...@lista.sulinet.hu] On Behalf Of Zsolt Nagy
Sent: Thursday, August 12, 2010 8:18 AM
To: Techinfo
Subject: Re: Virtuális szerver + kliens

Sziasztok!

bocsánat, h. ismételten írok, de eddig 2-en próbáltak segíteni, de előrébb
nem jutottunk ezért újra kérem a segítségét valakinek, valakiknek!

valaki tudna privátban segíteni nekem: adott vmwareban egy win2k3 server és
egy xp prof

azt szeretném, h. a kliens függjön  a szervertől tehát az adjon neki ip
címet és lehessen netezni a kliensen!

jelenleg ott megakadta dolog:

a dhcp, útválasztás kiszedtem nehogy az kavarjon be:

win2k3 server

2 hálókártya:

a belső:

ip:10.0.0.1

maszk:255.255.255.0

dns:127.0.0.1

xp prof kliens:

ip:10.0.0.10

maszk:255.255.255.0

dns:10.0.0.1

nos a szépség az benne:

hogy ip alapján pingelik egymást:

tehát xp pingeli a 10.0.0.1-et

szerver pingeli 10.0.0.10-et,

ami rossz és nem tudok rájönni:

a kliensen nincs net, a szerveren van

????

TeamViewer 5 -ön keresztül privátban? Küldök id-t + pass-t!

Előre is köszi!

Üdv:

Zsolti