2010/8/17 Takács Tibor <taka...@ntszki.hu>:

> Miben tud többet egy IGAZI szerver? A lényegi alkatrészei (processzor, RAM,
> HDD) nagyjából ugyanazok. Redundáns táp, hardware raid nem játszik.
> Ha valaki adna egy elfogulatlan URL-t, azt is megköszönném.

Egy igazi szerver altalaban

- minosegi, egyutt tesztelt alkatreszekbol van osszeallitva (nincs
inkompatibilitas az egyes komponensek kozott)
- teljes garanciaval rendelkezik (baj eseten csak egy helyre kell rohanni)
- tobb operaciosrendszer-gyarto altal certifikalt (tehat biztosan fog
futni rajta X vagy Y OS)

A meretezesre: 5 evvel ezelott egy 1 Gb-es optika vegen ulo tuzfalam 3
db 1 Gb-s PCI halokartyaval, kb. ~250 klienssel (NAT, plusz rengeteg
filter szabaly) egy IBM desktop gep volt, 1 db P3 1 GHz processzorral
es 1 GB RAM-mal (Debian futott rajta). En megneznek egy Mikrotiket is.

--
László Béres            Unix system engineer
http://www.google.com/profiles/beres.laszlo