From: techinfo-boun...@lista.sulinet.hu
[mailto:techinfo-boun...@lista.sulinet.hu] On Behalf Of Tamas GAL
Sent: Monday, August 23, 2010 8:38 PM
To: Techinfo
Subject: RE: Windows server tavoli adminisztracioja

Haaaat, a VNC lassú, aki meg kiengedi a szerverei forgalmat a  LogMein-n
es/vagy pl. a TeamVieweren keresztul a netre, az megerdemli a sorsat (mivel
a HTTPS mostansag bonthato mar manapsag szepen). En irtom ezeket
tuzzel-vassal, ahol erem J

(de ez szigoruan imho, ergo biztos csak en vagyok mar tulsagosan paranoias)

--

Tamás Gál

Systems Engineer

Forefront MVP