Addig jutottam, hogy szinte biztos hogy GPO-ból futtatandó "net time" a
gócpont.

GPO-ban ezek az adatok vannak:

Művelet Csere

FeladatFuttatás C:\Windows\System32\net.exe

Argumentumok time \\neo /set /y

Futtatás mint BAROSS\Rendszergazda

Az ütemezett feladat a megadott időben fut Engedélyezve

Ütemezés1. Futtatás felhasználói bejelentkezéskor

2. Futtatás a rendszer indításakor

BeállításokA feladat törlése, ha nincs többször ütemezve Nem

A feladat leállítása, ha a számítógép kilép az üresjáratból Nem

Telepes táplálás esetén ne indítsa a feladatot Engedélyezve

A feladat leállítása telepes táplálás kezdésekor Engedélyezve

A számítógép felébresztése a feladat futtatásához Letiltva

Ezek szerint itt van valahol egy "érvénytelen adat", vagy ezt máshogy
kellene megoldani? Mármint az időszinkront a kliensekkel.

Üdv Hofi