Sziasztok!

A tanáriban van egy nagy LCD TV, egy régi laptopról fut egy Powerpoint 2010
viewer,

de az őrületbe kerget. Nincsenek kapcsolói, parancssorból nem vezérelhető.

Ha nem állítom Teljes képernyős módba (F5), nem kezdi a vetítést elölről, az
utolsó dia után kilép.

Viszont ha nap közben a ig. h. módosítja a fájlt, akkor a módosított PPPTX-nek
kellene megjelenni

Azt találtam ki, hogy írtam egy parancsfájlt, és időzítettem, hogy 15
percenként futtassa la az XP.

A fájl így néz ki:

taskkill /im pptview.exe

if exist "\\orion\ppt\Aktualis informaciok2.pptx" del "\\orion\ppt\Aktualis
informaciok.pptx"

if exist "\\orion\ppt\Aktualis informaciok2.pptx" ren "\\orion\ppt\Aktualis
informaciok2.pptx" "Aktualis informaciok.pptx"

"C:\Program Files\Microsoft Office\Office14\pptview.exe" \\orion\ppt\Aktualis
informaciok.pptx <file:///\\orion\ppt\Aktualis%20informaciok.pptx>

Nos, ennek a végén kellene még egy F5-öt kiküldenem valahogy. Tud valaki
segíteni?

Kösz előre is.

Bagó István, rendszergazda

Pálffy Miklós Kereskedelmi Szakképző Iskola