Title: Re[2]: hangrögzító

Ha jól értelmeztem, a kérdés nem szoftveres jellegű volt, hanem Gézának élő zenét kell rögzítenie, hogy aztán cdről arra táncolhassanak később...

Sós Márton - Rendszergazda (sos.mar...@razeneiskola.hu)

Rácz Aladár Zeneiskola (i...@razeneiskola.hu)

1165 Bp, Táncsics u. 7  Tel: (1)403-20-93/307

Eredeti üzenet, melynek kelte: Friday, September 10, 2010, 3:23:59 PM:

Hali!

Én "Cool Edit" progit használok. Épp most raktam fel lapi-topira, mert a helyi tánc-csoportnak kell megvágnom valami zenei anyagot, amit előtte bedigizek Easy CD-DA Extraktor-ral.

Üdv.

Fec