Helo!

Egyik felhasználónál fordul elő, ha belép böngészőn keresztül a levelezésébe, akkor próbálja a leveleket betölteni, de várakozik vagy nagyon lassan jön be. Ha be is jön, csak 1 levelet mutat. Eddig a napig működött neki rendesen. Ha kitörlök a fiókjából mindent és újra bejelentkezik, akkor megy rendesen. Amint visszamásolom a leveleit, ugyanolyan lassú. Próbáltam levelenkénti törlést, hátha valamelyik okozza, de randomszerűen jó rossz. Kipróbáltam thunderbird-del is. Letölti a leveleket egy kis akadás után, de valamin gondolkozik, megy alul a csík.

A levelező squirrelmail, alatta postfix és dovecot. Ha sajátommal lépek be teljesen normálisan működik a rendszer. Mi lehet ez?

FL