2010/9/21 Horváth Péter <justicefri...@freemail.hu>

> Jéhn János írta:
>
>  Üdvözlet!
>>

> Ugy tudom hogy ez barkácsolás kategóriába tartozik.

Profi szervíz csak alaplap cserével tudja javítani a problémát,
> mert nem állnak neki alaplapot forrasztani, mert nem vállalnak rá
> garanciát.

Szerintem egy javítás akkor barkácsolás, ha nem szakember végzi!
Nekem nemrégiben forrasztottak vissza tápcsatlakozót egy ASUS-ra (egyébként
Toshiba szervízben).
Azóta is jól működik. Ja, és 5EFt volt, míg egy alaplap csere min. 80EFt.
Azért ez nagyon nem mindegy.
Én a neten több olyan hirdetést láttam, ahol áramköri szinten javítanak
notebook alaplapot. Igaz, ezekkel kapcsolatosan nincs személyes
tapasztalatom.

--
----- Édes Péter -----
epe...@epeter.hu