Hello Akkor inkább tegyük fel egyszerűbben a kérdést: Egy X.Y. vállalat vett 10
db használt gépet (nem Linuxot, hanempl. XP Prof-ot szeretne rajtuk tudni
2014-ig pl.) ~hogyan teheti meg legolcsóbban (akár Microsoft, akár Vatera, akár
Használtszoftver,akár hírdetőújság, stb.), hogy legolcsóbban sikerüljön neki a
'legalitás? Üdvözlet