én a routerből kötném, gondolj bele
1.lépcső - router
2.lépcső Sw A, B, C

az sw összekötözgetésnél:
A-ból(2.lépcső) dugnád B-be az már 3. lépcső, innen dugnác C-be 4. lépcső

Előny1:  a routerből mindhármat kényelmesen ki tudod szolgálni, így a
kliensek 2. lépcsőben meg vannak etetve.
Előny2: ha beragad A sw, az összes többinek is kakukk az sw kötözgetős
felállásnál, de ha a router jó és az előző javaslat alapján behal A, a többi
még megy, kisebb a kiesés

üdv