Hello!

Tegnap beszéltem velük.
Több dologban is megakadtak. A számát sem tudom mennyi illetékessel beszéltem de egyik sem tudta megmondani mit kell tenni. A 2,4 Ghz az szabad sáv így nincs bejelentési kötelezettség. De ha meghaladja a 100mW kisugárzott teljesítményt akkor viszont be kell. De mivel nincs kötelezettség így az NMHH azon része nem foglalkozik velünk aki tovább adná az ügyet a büntető részlegnek. Így kimondva nem foglalkoznak velünk. Persze ezt nem adják írásba. Végül azt mondták, hogy jelentsem be valahogy és majd talén elbírálják.
A Huwico-nak meg csak ma írtam. Remélem ők tudank segíteni.

Üdv,
Anti