2010.09.29. 14:53 keltezéssel, Pinter Tamas írta:
Udv!

>Vissza tudom-e állítani valami felületen a router kiütött portját, vagy csak az áramtalanítás segít?
>Nem emlékszem, hol érem el ezeket a portbeállításokat.

Ugyan nem értem egészen mit értesz kiütés alatt, de azért az elég meredek lenne, ha egy configot elfelejtene a router egy áramtalanítás után, nem? Én piszkosul nem díjaznám, ha bármilyen áramszünet után az összes routeremet újra kellene configolni. Ha valami beállítás elszúrását érted a kiütés alatt, akkor a héten már egyszer tárgyalt helyet tudom javasolni neked is:

http://www.kozhaloportal.hu/
Jobb oldalon-> Belepes
user: T00xxxx
pass: az adminos elvileg ami alap ha jol emlexem
Bal oldalon-> Bejelentések
Kozepsoresz alul: Ugrás a bejelentés kezelő felületre →
Aztan utanna mar ertelemszeruen elvileg. :)

Köszi, ezt kerestem. A kilőtt port azt jelenti, hogy hiába dugok rá bármit, nem érzékel kapcsolatot.

FL