On Wed, Oct 06, 2010 at 02:15:13PM +0200, Molnar Peter wrote:
> Hello!
> Keves olyan ceget ismerek, ahol a legfrisebb office-t mindig megveszik.
> Sot egyet sem.
> Biztos az en hibam.
> Az altalam ismert cegek tobbsegeben (80% felett) meg mindig Office 2000 es
> Office 2003-at hasznalnak.
> Csak ott van Ofice 2007, ahol uj rendszert vezettek be, s mar nem lehetett
> Office 2003-at venni.
> Akkor mirol is beszelunk?
> Tanitsuk amire szuksege lesz?
> Mire lesz szuksege?
> Szerintem arra, hogy ismerje meg az alapokat, s legyen kepes egy uj
> [...]

Nagyon egyetértek és pont ezért írtam, hogy kifejezetten jó a diáknak, ha
az iskolában másik táblázatkezelőt használ, mint otthon.

Az elv ugyanaz, és így gyakorolhatja azt is, hogy hogyan tudja megtalálni
ugyanazt a funkciót egy másik szoftverben.

(Nyilván nem úgy értem, hogy tanítsuk egyiken és vizsgáztassuk másikon.) :)

--
PTG
You have literary talent that you should take pains to develop.