Üdv!

Az  iskolai  szerveren CentOS alapú IredOS fut. Az elektronikus naplót
el  lehetett  érni. Yum-mal frissítettem, azóta a napló nem érhető el.
Másik  gépen  végig  játszottam  a  történteket. Így derült ki, hogy a
frissítés   okozta  a bajt. A phpinfo() futtatása után derült ki, hogy
az  mssql-modul  nem  töltődik be a frissítés után. A modulok törlése,
ujra telepítése megtörtént, változás nincs.
Két kérdésem van.
1. Hogyan tudom kijavítani?
2. Hogy lehet az efféle malőrt elkerülni?

--
Üdvözlettel:
István

---
avast! Antivirus: Kimeno uzenet eltavolitva.
Virus adatbazis (VPS): 101009-0, 2010.10.09
Kereses: 2010.10.09. 18:51:25
avast! Szerzoi jogok (c) 1988-2010 AVAST Software.