Ált sulinak ha jól tudom nem jár ISA vagy Forefront. Ha mégis, akkor van egy
tűzfalad (azaz kéne a szerver elé wan és lan közé), ami alapból tilt
mindent. csinálsz egy engedélyező szabályt, amihez hozzáadod az általad
kreált url set-et (ebbe felveszed mely oldalakat engeded). Érdemes
odafigyelni a gyakran használt protokollokra is: pop3...
Hirtelen ez jutott eszembe mint egyszerű megoldás...

üdv