Szia!

Akkor egy valamit magyaráz meg. Idei év júliusában elszállt a sulinetes vonalunk. Természetesen bejelentettük a dolgot és a t-com szakember is próbálkozott egy fél napot eredmény nélkül. Másnap hozott egy új modemet (nem routert) és kicserélte az újra. Ettől se lett internetünk. Ekkor közölte, hogy felmegy a központba és ott is megnézi a dolgokat. Kb. 1 óra múlva jött egy telefon, hogy most nézzük meg, hogy van-e internet. Láss csodát volt és nagyon gyorsnak tünt. Felmentem a speedtest.net-re és mértem egy sebességet. a letöltés: 99.42 Mb/s a feltöltés 0,13 Mb/s volt. Természetesen kb 3 hét után nálunk is ellenőrizhették a sebességet és minden visszaállt normálra. Akkor, mihez kell az új router? Nem kamuzok és nem magam találtam ki, mert készítettem róla egy képet is anno. Ezt aki kéri magánba bárkinek elküldöm.

Ãœdv:Jacem