Kedves Lista!

Az emeltszintű köznet szolgáltatás kapcsán (nem akartam a speedtest
hitvitába írni...) merült fel a következő kérdés:

Hol van leírva hogy a Közháló program által nyújtott informatikai
alapinfrastruktúra szolgáltatás mit takar? Ugyanis a T-* ajánlatában a
"maximum 4Mbps sávszélesség"-et emleget. Nem írja ugyanakkor hogy
ehhez milyen uplinket és milyen RTT-ket biztosít.

Sajnos nekünk 2010. augusztusában igencsak alulteljesít a köznet
vonalunk, már eldobált tcp session-jeink is vannak rendesen, de hiába
jelentem be hibára, a t-comos szerelő csak azt mondja, hogy a vonal
"teljesíti a 4 megát".

Kösz:

konczy