Köszi, ezt kerestem, működik, közben megtaláltam "elődöm" ténykedését a futtatás előzményeiben, ő is azt futtatta, amiről a cikk szól, control userpasswords2, ezzel tette alapértelmezetté valószínűleg. A Winlogon kulcs meg már ismerős a win98-as időkből is, most már emlékszem, volt már szó róla ezen a listán úgy 11-12 éve. :)
Nagyon köszi a gyors választ!
sl