Hello!
>Nem én nem veszem figyelembe a felhasználókat, hanem a bőngésző készítők!
Igazad van.
De nem a Microsoft-on fog csattani az ostor, hanem a weblap keszitojen.
De szerintem ne ragozzuk tovabb, en ertem mit mondotok, csinaljatok ugy,
ahogy akarjatok.
En probalok idot szakitani ra, hogy legalabb a ket legismertebb bongeszon
hasonloan nezzen ki a munkam.
Kozben en is szidok mindenkit, idot olok bele, stb.
Sot, neha lehetetlen tokeletes munkat csinalni.
De torekedni kell ra.
Szerinted ha egy menetrend szerinti busz lerobban, akkor a busz gyartojat
fogjak szidni, vagy a kozlekedesi vallalatot?
Vagy ilyenkor azt mondod, hogy te csak Volvo buszra szalsz, mert azok nem
robbannak le?
S ha egy utas hoborogni kezd akkor kozlod vele, hogy rossz buszt hasznalt.
Nem mintha megvalaszthatna.
Mint ahogy nagyon sok kornyezetben a bongeszo valasztasi lehetoseg nem a
felhasznalon mulik, hanem sok minden mason.
Udv:
Molnar Peter 36209149514
http://www.petersoft.hu